torsdag 10 september 2015

The First?

Ni vet. Den där tatueringen man gjorde på fyllan i Magaluf under tonårens blomstrande tid. 
Med simmiga ögon och vingliga ben såg den riktigt frän ut. Kompisarna hejade på och man ville mörka att man grät som ett litet barn under Twinrix-sejouren några veckor tidigare för att bevisa, en gång för alla, vilken macho typ man är....

Sergio Ramos har också en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar