Sergio är en man med många fäblesser.
Jag har lyckats gräva fram ännu en...
Vad är det med rika människor och häftiga bilar?
Så fort en människa börjar tjäna pengar så ska denne vältra sig i vrålåk som allt som oftast bara står i garaget och dammar.
Förvisso ser vi inte mycket av bilen i bild 1, men sätena (som påminner och Sergios gamla röda plastjacka) ger oss en aning om att det här är en fräsig bil.
Förlåtligt kan det vara, om man har ett genuint intresse för bilar, motorer och mekanik. Något jag ställer mig tveksam till om Sergio har.
Han har köpt en häftig bil bara för att alla andra också har gjort det.
Det är är en teori som enbart befästes i bild 2.
Sergio kunde tyckas ofokuserad och förvirrad i sin första bil (han verkar ju skriva en autograf och simultanförmågan är sådär), men det är ingenting jämfört med bil nummer två.
Här har han fått tag på ett riktigt vrålåk. Men det är bara rekvisita. För vem åker ut i en bil utan tak, iklädd en vit kostym? Nå, möjligen Sergio Ramos skulle sakna förmågan att tänka så långt? Kan ni tänka er hur den kostymen kommer se ut när han nått sin destination efter en tur i ett storstadsgrått Madrid?
Hans högra ben tycks även ha hamnat i någon konstig vinkel, som om han sitter fast och nu bara får gilla läget där i bilen.
Nej, han vet inte vad han sysslar med.Det kanske inte ens är hans bil, men han blev åtminstone körd till slottet i bakgrunden sittandes i den. Frågan är om han kört själv? Eller bara låtsas som det? För visst vilar det något lurt över hans blick?
ett plus i kanten ska han dock ha för de vita tänderna som lyser skarpare än kavajen och självaste solen under dagtid. Även skorna är värda att belysas; välpolerade, spetsiga.
Han är som hämtad ur filmen Scarface. Om än något för gladlynt.
Om bilar gör Sergio gladlynt, så må han fortsätta köra bil!
Så fort en människa börjar tjäna pengar så ska denne vältra sig i vrålåk som allt som oftast bara står i garaget och dammar.
Förvisso ser vi inte mycket av bilen i bild 1, men sätena (som påminner och Sergios gamla röda plastjacka) ger oss en aning om att det här är en fräsig bil.
Förlåtligt kan det vara, om man har ett genuint intresse för bilar, motorer och mekanik. Något jag ställer mig tveksam till om Sergio har.
Han har köpt en häftig bil bara för att alla andra också har gjort det.
Det är är en teori som enbart befästes i bild 2.
Sergio kunde tyckas ofokuserad och förvirrad i sin första bil (han verkar ju skriva en autograf och simultanförmågan är sådär), men det är ingenting jämfört med bil nummer två.
Här har han fått tag på ett riktigt vrålåk. Men det är bara rekvisita. För vem åker ut i en bil utan tak, iklädd en vit kostym? Nå, möjligen Sergio Ramos skulle sakna förmågan att tänka så långt? Kan ni tänka er hur den kostymen kommer se ut när han nått sin destination efter en tur i ett storstadsgrått Madrid?
Hans högra ben tycks även ha hamnat i någon konstig vinkel, som om han sitter fast och nu bara får gilla läget där i bilen.
Nej, han vet inte vad han sysslar med.Det kanske inte ens är hans bil, men han blev åtminstone körd till slottet i bakgrunden sittandes i den. Frågan är om han kört själv? Eller bara låtsas som det? För visst vilar det något lurt över hans blick?
ett plus i kanten ska han dock ha för de vita tänderna som lyser skarpare än kavajen och självaste solen under dagtid. Även skorna är värda att belysas; välpolerade, spetsiga.
Han är som hämtad ur filmen Scarface. Om än något för gladlynt.
Om bilar gör Sergio gladlynt, så må han fortsätta köra bil!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar