Skribenten åker på musikfestival i grannlandet en vecka framöver och brukar ligga pall en vecka därefter.
Jag önskar så att denna bild var tagen på Primavera Sound. Sergio står där så förvirrad och undrar hur han hamnade på en konsert med Babes In Toyland. I Barcelona.
Må gott och ta hand om et i nattvimlet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar