I vanlig ordning sportar Sergio Ramos ett gäng som vi kan låta oss inspireras av...
Här ser vi hur Sergio varit och rotat i tyglådan på IKEA för att ge sig på ännu ett hemslöjdsprojekt. Av byxans längd att döma höftade han även frikostigt när han mätte hur mycket tyg han skulle behöva. Resultatet blev denna blommiga lilla tygblöja att sola benen i. Åtminstone satt mönstret inte tvärtom, det vill säga på tröjan och med vita shorts till... Man får vara nöjd med det lilla?
När Sergio skrider fram i denna skapelse är det inte utan att man skäms över utlåtande om att ovanstående shorts skulle vara korta. Ty dessa shorts borde skapat rubriker i det konservativa Spanien då de dessutom är kortare än damens byxor. Det glädjer mig dock att Sergio inte är ensam utan har under denna resa lyckats hitta en flickvän med precis lika uselt klädsinne. Jag tänker också att detta är anledningen till att förhållandet inte höll - det var för destruktivt.
Kronan på verket är förstås det som klämmer åt på Sergios hjässa likt en trång kondom.
Här ser vi Sergio sporta shorts i en något tuffare stil som också verkar vara något mer cityanpassad. IKEA-tyget och blöjvibbarna tycks kvarstå från första stranddagens blommiga misär. Vad som förvånar mig är Sergios förmåga att utveckla sig själv, för nu har han ju tre lika bedrövligt klädda människor som sällskap istället för, som tidigare, en. Värst på denna bild är Simon Cowell-frisyren, kräft-hyn samt den rosa pikén som alla tre pryder Xabi Alonsos lekamen.
Jag hoppas att ni tillsammans med mig förstår storheten i att Sergio Ramos inte är värst klädd i ett valfritt sammanhang. Så vad väntar ni på? Ut och shoppa shorts, sommaren är här!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar