fredag 9 oktober 2015

Bad boys, bad boys...



Det är inte svårt att fråga sig själv vad som händer här, men desto svårare att resonera sig fram till ett svar. Är det bandage eller plast Sergio bundit fast sin lagkamrat i? Till råga på allt ser han ut att ha lindat så hårt att stackaren börjar tappat andan. Och varför är Sergio så oförskämt nöjd över att binda fast en lagkamrat på detta vis? Vad Sergio såg som ett oskyldigt skämt är för oss andra starka bilder som bränt fast i hornhinnan, och förföljer oss som mardrömmar om natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar