Så här i sentimentala tider skulle jag vilja uppmärksamma en man som åter har kommit in i bilden.
Han har florerat i bloggen vid ett tidigare tillfälle som går att hitta här.Jag talar förstås om klappmannen. Det är inte var människa som har en accessoar i form av en människa, men Sergio, han gillar att slå på stort - något som förstås ska prisas i denna blogg!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar