Så här i sommartider hej hej är det viktigt att ta hand om fötterna och låta dem lufta ordentligt efter ett halvår instängda i vinterskor. En som såklart är mån om sina fötter är allar vår vän, Sergio Ramos...
Att Sergio Ramos har en fäbless för lustiga sandaler slår oss knappast som en nyhet.Vi har sett honom göra stan i sandalerna Jesus glömde och vandra ur flotta hotell-lobbys i stulna frottétofflor - men idag har Sergio ännu en gång lyckats överträffa sig själv. Idag verkar han ha slagit knut på sig själv och gjort något riktigt vågat, nämligen valt bekvämlighet före stil.
Det är inte varje dag unga människor aktivt väljer att se ut som en trött pensionär, eller snarare personalen på något valfritt pensionärsvänligt hotell på Gran Canaria?!
Och vad händer med de avklippta vita jeansen? Kom igen.
Hela den här katastrofen är förstås ackompanjerad av en slags hockeyfrisyr och snarare påminner om en yuccapalm.
Men i all sin gräslighet står han där ändå, vänligt och ståndaktigt, kanske i väntan på bättre tider - och straffsparkar?

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar