En blogg dedikerad till fotbollsspelaren Sergio Ramos utsökta känsla för mode och stil.
tisdag 26 augusti 2014
Det är känslor, det är varningar och utvisningar, det är filmningar, domarpåhopp och ett evigt gnäll. Det är El Clásico. Det är Sergio Ramos. Det är La Liga!
Vår klantige vän har gjort det förr, kommer han denna säsong att göra det igen?
Värt att notera är Puyols sanslösa akrobatik efter den slappa lavetten. Till Sergios försvar: jag hade också lappat till Puyol, och när jag hade sett honom ligga där och fjanta hade jag gått fram och gett honom en till.
Tursamt nog är det inte jag som spelar fotboll, utan Sergio Ramos.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar