Titta! Titta!
Tänk att få se Sergio Ramos bruka denna ädla finlirarsport som kräver tystnad och koncentration. Märk sedan svingen, och håret som fladdrar till vid den gula skärmen - vackert så det förslår.
Det här borde förstås ha antas redan när han för några år sedan körde runt sina landsmän och lagkamrater i en golfbil modell större och såg så säker ut när han gjorde det.
Det känns även bra att få löst alla spekulationer kring hans, vid tillfället ansett, dumdristiga drag att gasa runt på detta vis och nu slutgiltigt konstatera att han hade koll på läget.
Eller?




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar