måndag 23 februari 2015

Vem där?


Men är det inte FIFA-spelets egen version av Sergio Ramos?
Tänk vad tekniken går framåt! De har verkligen lyckats återskapa hela essensen av Sergio. Det vill säga den isande tomheten som gapar mot oss likt ett ändlöst svart hål fullt av ovisshet och frågor kring sådant alla andra bara vet. Blicken.

1 kommentar:

  1. Honom vill du se i Sims! Tänk att få inreda ett hem och bilda en familj med honom.

    SvaraRadera