lördag 5 december 2015

Att skapa god stämning.

Att vara fotbollsstjärna är ett hårt liv. Lönen är knaper, man måste gå på tillställningar, bli bjuden på mat och sponsorer. Den stora baksidan med detta liv verkar emellertid vara att man på köpet får fans. 
I Sergio Ramos fall, jättemånga fans.
Det kan tyckas svårt, likt en ädel konst eller minutiös balans, att hänge sig för mycket åt fansen men samtidigt behålla stilen. På bilden nedan ser vi en lösning som är högst tvivelaktig. Iskallt passerar Sergio de skrikande fansen, han ignorerar de pennor och papper som de håller i högsta hugg. Utan att en titta åt deras håll sträcker han ut sin hand på måfå och ger något saligt fan en så kallad "död fisk" till handslag. Jag skulle vilja använda ordet 'skärpning' med ett utropstecken efter, men sedan - vad gör man inte för att bibehålla stilen?  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar