tisdag 22 december 2015

En julhälsning


God jul till er alla önskar Sergio Ramos som 1. står där dåligt inklippt framför en hittepågran hållandes i ett konstigt föremål som ingen vet vad man ska ha det till.
2. Stått för nära en faktisk gran och blivit alldeles svedd i ansiktet, stackarn.
Var rädd om era nära, kära och er själva.








Bloggen tar en liten paus över julhelgerna, både Sergio Ramos och jag behöver ledigt.
Vi syns åter när det nya året är inringt. Håll utkik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar